[WEIBO] 170903 Wpis Huang Zitao Studio

Studio ponownie opublikowało rozmowę postaci granych przez Zitao w filmach/dramach:

Zhi Zunbao: Bracia, to już potwierdzone! Dzień, w którym przybędę! Potwierdzony!

Kang Qiao: Yo! Zunbao, to świetna wiadomość! Świętujmy! *Kang Qiao wysłał prezent*

Fangjie: Tak, tak, trzeba to świętować! *Boss Szanghaju wysłał prezent*

Dahai: Huang Zunbao jest cool! Mężczyzna, który robi wielkie rzeczy!  Ale (jako żołnierz) jestem opłacany przez lud i nie mogę użyć tych pieniędzy do wysłania prezentu…Prawda? Więc…

*SwaggyX-u wysłał prezent*

Xie Xiaofei: Oh mój Boże! Mój małpi bracie, a więc debiutujesz przede mną. Eh, zostawiasz mnie samego..

Kang Qiao: @William, co do diabła? Wziąłeś te prezenty pieniężne?

Fangjie: Człowieku, te pieniądze są w ramach świętowania debiutu Małpiego Króla…

Zheng Boxu: Lmao, jeśli potrzebujesz kasy, powiedz.

Dahai: Jak on może???

William: *wysyła screenshot pokazujący komentarze Hailang, które zauważyły, że został pominięty poprzednim razem* Jak się czujecie widząc to? Źle?

Kang Qiao: Coś się dzieje w domu naprzeciwko. Muszę iść to sprawdzić….

Dahai: Nie możemy używać telefonów podczas misji, więc uciekam.

Zheng Boxu: Muszę nagrać piosenkę. Pogadamy później.

Zhi Zunbao: Oh, wkrótce debiutuję. Muszę iść i przygotować moje małpie futro. Pa~

Fangjie:  William, posłuchaj mnie. Po prostu jesteś tak zajęty częstym sprawdzaniem, czy prawnik He wziął lekarstwa, że nie zwracasz na nas uwagi.

William: Przestań. Już i tak jestem zasmucony. Gdyby Hailang mi nie powiedzieli, to do dziś nic bym nie wiedział.

Fangjie: Jesteśmy braćmi. Nie pozwólmy, aby drobne nieporozumienia to zmieniły.

Zhi Zunbao: Tak, dziś jest mój dobry dzień, więc zapomnijmy o tym. Spotkajmy się kiedyś u mnie i zróbmy imprezę!

William: Daruję wam teraz ze względu na Małpiego Króla, ale następnym razem macie mnie dodać! A ty, Małpi Królu, jesteś bandytą, więc powinieneś być ukarany przez prawo.

Zhi Zunbao: Ok! Idę się uczyć, aby zdobyć kiedyś certyfikat bandyty.

Kang Qiao: Haha, powodzenia Małpi Królu! Będziemy ci kibicować 28 września z całych sił! Muah~

Dahai: Cool! Kang Qiao, co znaczy „kibicować”? Czy wy młodziki możecie czasem pomyśleć o nas starcach…

Zheng Boxu: Mały krawiec musi mieć niewielu fanów, bo inaczej by wiedział, prawda? Lmao.

Dahai: Coś ty powiedział?! Gdzie moje nożyczki?!

Zhi Zunbao: Lol, okay. Bracia, muszę iść, aby zająć się włosami, zrobić maseczki i zadbać o Złotą Maczugę. I pamiętajcie: DO ZOBACZENIA 29 WRZEŚNIA!

 

*Postaci:

Kang Qiao – „Edge Of Innocence”/„Summer—Portrait of a Nineteen-Year-Old”
Fangjie – „The Game Changer”
Dahai – „Railroad Tigers”
Zheng Boxu – „The Brightest Star In The Sky”
Zhi Zunbao – „A Chinese Odyssey: Love of Eternity”
Xie Xiaofei – „The Negotiator”
William – „You Are My Sunshine”

**Część pierwsza: > KLIK <

Cr: Huang Zitao Studio
Tłumaczenie: BaiduPreciousZTaoBar
Tłumaczenie polskie: AnaMay @ Huang Zitao Poland

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s