OSIĄGNIĘCIA

Notowania muzyczne i rekordy:

> T.A.O <

– Najszybszy artysta, który sprzedał ponad 116 tysięcy egzemplarzy podczas przedsprzedaży w ciągu tylko 1 godziny.
– Najwyższa liczba sprzedanych egzemplarzy (ponad 190 tysięcy) w Chinach w ciągu jednego dnia.
– Sprzedaż ponad 650 000 egzemplarzy w 2 dni.
– 7 sierpnia „Yesterday” zajęła pierwsze miejsce w notowaniu muzycznym Championship Chart.
– 8 i 15 sierpnia „Yesterday” zajęła pierwsze miejsca w notowaniu CCTV Global Chinese Music.
[Portal QQ Music]:
– Najszybsze osiągnięcie ponad 60 tysięcy sprzedanych egzemplarzy podczas przedsprzedaży albumu.
– Pobicie rekordu w najszybszym osiągnięciu ponad 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy podczas przedsprzadaży.
– Pobicie rekordu największej ilości sprzedanych egzemplarzy w ciągu 1 dnia.
– Sprzedaż ponad 150 000 egzemplarzy w formie cyfrowej w czasie krótszym niż 3 dni.
– Album otrzymał status platyny od QQ Music.

> Z.TAO <

– 22 września „Crown” zajęła pierwsze miejsce na Nice Radio Trend Chart

> Reluctantly <

– Przesłuchana ponad 13.45 milionów razy przez 33,45% użytkowników Kuwo Music po niecałym tygodniu od wydania.
– Pierwsze miejsce w kategoriach „New Song”, „Hot Song” oraz „Rising Up” na Kuwo Music.
– Pierwsze miejsce w trzech kategoriach na Kugou Music Chart.

> I’m The Sovereign <

– Pierwsze miejsce na Fresh Asia Chart.
– Pierwsze miejsce w notowaniu Billboard China V Chart.

>The Road <

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music.

>Singiel Adore<

– Pierwsze miejsce w notowaniu YinYueTai po 30 minutach od rozpoczęcia przedsprzedaży.
– Ponad 10000 zamówień w pierwszych 30 minutach od rozpoczęcia przedsprzedaży.
– Ponad 30 000 sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu przedsprzedaży i otrzymanie statusu Platynowej Płyty.
-Najlepiej sprzedający się album – sześć tygodni z rzędu na pierwszym miejscu notowania YinYueTai.

>Underground King<

– 21 maja zajęła pierwsze miejsce w notowaniu CCTV Global Chinese Music.

>19<

-Pierwsze miejsce na Baidu Music King przez tydzień.

>Black White (AB)<

-MV na portalu Weibo: Po 24 godzinach od wydania – Liczba wyświetleń: 8 490 000
Po 48 godzinach od wydania – Liczba wyświetleń: 20 000 000+

>Album The Road<

-Pierwsze miejsce w ranking sprzedaż YinYueTai z chwilą rozpoczęcia przedsprzedaży.
-Dochody ze sprzedaży w pierwszej minucie wyniosły 500 000 RMB, a strona została odwiedzona 200 000 razy w 20 minut.
-Album został uznany przez sklep yesasia za jeden z najlepszych albumów z gatunku C-Pop wydanych w 2016 roku.
-Pierwsze miejsce na liście Five Top sklepu 5music.

>New Day<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music Chart przez dwa tygodnie.

>Promise<

-Dwa razy pierwsze miejsce w notowaniu Channel M’s Chinese Music Chart (tydzień 124 i 125).

>Expose<

-Pierwsze miejsce w notowaniu Channel M’s Chinese Music Chart (tydzień 128 i 130).

>Time<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music.
– Pierwsze miejsce w notowaniu Billboard China (3.07.-9.07.)
– Pierwsze miejsce w notowaniu Channel M’s Chinese Music Chart (tydzień 135 i 136).

>You<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music (tydzień 119).
– Pierwsze miejsce w notowaniu Billboard China (18.09-24.09.).

>Beggar<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music (tydzień 138, 139, 140 i 141).
– Pierwsze miejsce notowania Billboard China (tydzień 4).
– Pierwsze miejsce rankingu Weibo Fresh Asia Music (luty).
– >Beggar (Daryl.K Remix)< pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music (tydzień 151 i 152) i Billboard China (również dwa tygodnie z rzędu).

>HATER<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music (tydzień 144, 145 i 146).

>Misunderstand<

– Pierwsze miejscu w notowaniu Weibo Fresh Asia Music (tydzień 156) oraz Billboard China (tydzień 21).

>”STAY OPEN” Z.TAO X DIPLO & MØ<

– Znalazła się na 1 miejscach w notowaniach New Music oraz Popularity Chart na QQ Music. Zajęła też 2 miejsce w notowaniu QQ POP Index oraz 3 miejsce w cotygodniowym notowaniu Weibo Fresh Asia Music.

>Breaking Up But Not Splitting Up<

– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music przez 2 tygodnie z rzędu.
– Pierwsze miejsce w notowaniu Billboard China przez 2 tygodnie z rzędu (tydzień: 7-13.01.2019 & 14-20.01.2019).

>No Pain No Gain (ft. GAI)<

– Złoty certyfikat na platformie QQ Music.
– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music.
– Pierwsze miejsce w rankingu Billboard China.

>你也会像我一样 (One)<

– Złoty certyfikat na platrofmie QQ Music.
– Pierwsze miejsce w notowaniu Weibo Fresh Asia Music.
– Pierwsze miejsce w rankingu Billboard China (27.05-2.06.2019)

Nagrody:

  • 2015 Music Awards – Best Stage Performance Of The Year
  • 2015 Mobile Video Festival – Najbardziej Wpływowy Piosenkarz
  • 2016 Tencent Music Awards – Najbardziej Wpływowy Piosenkarz Roku
  • 2016 Weibo Night Awards – Najpopularniejszy Piosenkarz
  • 2017 5th YinYueTai V Chart Awards – Wszechstronny Artysta Roku
  • 2017 17th Top Chinese Music Festival – Najbardziej Wszechstronny Artysta Roku
  • GMIC X 2017 – Wybitny Piosenkarz Roku
  • 2019 China Music Awards – Najbardziej Wpływowy Piosenkarz
  • 2019 China Music Awards – Najbardziej Wszechstronny Artysta Roku

Inne:

2002
– International Wushu Championship – 3 miejsce
2005
– Qingdao City Movie Wushu Competition – 2 miejsce w kategorii: Miecz; 1 miejsce w kategorii: Włócznia.
2009
– Hong Kong Music Festival – Freestyle Rap – 1 miejsce
– 2nd Annual Collegiate Street Jam – Dance Honors
2010
– Beijing 3rd Annual College Street Jam – Excellence Award w kategorii: Rap; Excellence Award w kategorii: DJ
2015
– 32 miejsce na liście „41 Najgorętszych Mężczyzn Z Całego Świata” The Odyssey.
– 3 miejsce na liście „50 Najpiękniejszych Ludzi Na Świecie” Sohu.
2016
– 1 miejsce w głosowaniu Tencent w kategorii „Najpopularniejsza Gwiazda Variety Show 2016”.
– Znalazł się na liście „2016 Baidu Entertainment People Of The Year”.
2018
– Znalazł się na liście „Top 30 artystów przed trzydziestką” magazynu Forbes China.
– Znalazł się na liście „2018 Baidu Entertainment People Of The Year”.